Perbualan
Bolehkah peniaga memberi maklum balas/menjawab pertanyaan pelanggan dari WhatsApp menggunakan Social CRM?
Tidak boleh. Buat masa sekarang, anda hanya boleh memberi maklum balas kepada perbualan dari Facebook, Instagram, dan Shopee melalui Social CRM.
Bolehkah peniaga memberi maklum balas perbualan saluran sosial menggunakan Social CRM sahaja?
Ya. Anda boleh memberi maklum balas ke sembang dan komen bagi halaman sosial yang anda selaraskan ke Social CRM.
Tekan sahaja butang suis untuk menukar sembang atau komen di tab Chat & comment. Semua maklum balas di halaman sosial anda akan terpapar di sini.
Apakah yang dimaksudkan dengan maklum balas automatik di Social CRM?
Social CRM menawarkan maklum balas automatik untuk membalas pelanggan dengan pantas. Anda perlu menetapkan templat maklum balas terlebih dahulu dan masukkan kata kunci yang mungkin akan digunakan oleh pelanggan anda semasa bertanya soalan. Apabila pelanggan anda menggunakan kata kunci tersebut, sistem akan mengesan kata kunci tersebut dan menghantar maklum balas secara automatik.
Anda boleh aktifkan ciri ini di Settings > Response template > Add template > Auto response
Last updated
Was this helpful?