Balas perbualan di WhatsApp.
#Kemas kini baru akan dilancarkan pada awal Disember 2024
Cara membalas perkhidmatan perbualan di WhatsApp Business
Langkah 1: Menerima perkhidmatan perbualan
Untuk memulakan perkhidmatan mesej pelanggan dengan WhatsApp, pergi ke Chat & Comment > Pilih Nombor Telefon WhatsApp yang anda telah tambah.
Apabila pelanggan atau tetamu baharu mula bersembang dengan WhatsApp Business anda, Social CRM akan menghantar notifikasi.


Langkah 2: Menghantar mesej
Untuk menghantar mesej, anda boleh menggunakan bahagian sembang di bawah dalam perbualan.

Jenis mesej sokongan WhatsApp Business yang boleh anda hantar kepada tetamu adalah:
Mesej teks: saiz maksimum 4096 aksara
Mesej audio: saiz maksimum 16MB
Mesej dokumen: saiz maksimum 20MB
Mesej imej: saiz maksimum 5MB
Mesej video: saiz maksimum 16MB


Last updated
Was this helpful?