Integrasi WhatsApp
#Kemas kini baru akan dilancarkan pada awal Disember 2024
Last updated
Was this helpful?
#Kemas kini baru akan dilancarkan pada awal Disember 2024
Last updated
Was this helpful?
Malangnya, ia tidak mungkin untuk memulakan perbualan WhatsApp dari versi terkini Social CRM; ia hanya boleh membalas mesej yang masuk sahaja (Perbualan Perkhidmatan).
Malangnya, pada masa ini, panggilan telefon/panggilan video/mesej kumpulan tidak disokong oleh WhatsApp API. Oleh itu, kami tidak dapat melaksanakan ciri-ciri ini di Social CRM.
Ya! Setiap WhatsApp Business API boleh disambungkan kepada 2 nombor telefon secara tetapan asal atau 5 nombor telefon jika akaun telah .
Perkhidmatan Perbualan – Perbualan yang dimulakan sebagai tindak balas kepada mesej pelanggan menggunakan mesej borang bebas perkhidmatan pelanggan dianggap sebagai perkhidmatan perbualan .
Mulai November 2024 — WhatsApp API akan menjadikan perkhidmatan perbualan percuma. Ini bermakna 1,000 perkhidmatan perbualan percuma sebulan akan berubah kepada tidak terhad. Anda boleh menggunakan perkhidmatan perbualan secara percuma.
Ya. Walau bagaimanapun, anda perlu memadamkan nombor tersebut dari akaun semasa untuk menggunakannya semula bagi integrasi baru.
Buka Aplikasi WhatsApp/Aplikasi WhatsApp Business
Navigasi ke Settings → Account
Pilih Delete My Account
Ikuti langkah-langkah yang diterangkan untuk memadamkan akaun WhatsApp. Sila ambil perhatian bahawa ia mungkin mengambil masa sehingga 3 minit untuk nombor yang dipadam menjadi tersedia.
Padamkan aplikasi WhatsApp dari peranti anda.
Setelah nombor tersedia, anda boleh menjalani proses pendaftaran WhatsApp yang baru.
Sila rujuk maklumat mengenai