Bolehkah saya memulakan perbualan WhatsApp di Social CRM?
Malangnya, ia tidak mungkin untuk memulakan perbualan WhatsApp dari versi terkini Social CRM; ia hanya boleh membalas mesej yang masuk sahaja (Perbualan Perkhidmatan).
Adakah Social CRM menyokong panggilan telefon/panggilan video/mesej kumpulan dari WhatsApp?
Malangnya, pada masa ini, panggilan telefon/panggilan video/mesej kumpulan tidak disokong oleh WhatsApp API. Oleh itu, kami tidak dapat melaksanakan ciri-ciri ini di Social CRM.
Bolehkah saya mengintegrasikan beberapa nombor telefon?
Ya! Setiap WhatsApp Business API boleh disambungkan kepada 2 nombor telefon secara tetapan asal atau 5 nombor telefon jika akaun telah .
Apakah itu perkhidmatan perbualan ?
Perkhidmatan Perbualan – Perbualan yang dimulakan sebagai tindak balas kepada mesej pelanggan menggunakan mesej borang bebas perkhidmatan pelanggan dianggap sebagai perkhidmatan perbualan .
Mulai November 2024 — WhatsApp API akan menjadikan perkhidmatan perbualan percuma. Ini bermakna 1,000 perkhidmatan perbualan percuma sebulan akan berubah kepada tidak terhad. Anda boleh menggunakan perkhidmatan perbualan secara percuma.
Bolehkah saya mengintegrasikan nombor telefon yang telah saya gunakan untuk aplikasi WhatsApp mudah alih atau akaun WhatsApp Business API.
Ya. Walau bagaimanapun, anda perlu memadamkan nombor tersebut dari akaun semasa untuk menggunakannya semula bagi integrasi baru.
Bagaimana untuk memadamkan akaun aplikasi WhatsApp?
Buka Aplikasi WhatsApp/Aplikasi WhatsApp Business
Navigasi ke Settings → Account
Pilih Delete My Account
Ikuti langkah-langkah yang diterangkan untuk memadamkan akaun WhatsApp. Sila ambil perhatian bahawa ia mungkin mengambil masa sehingga 3 minit untuk nombor yang dipadam menjadi tersedia.
Padamkan aplikasi WhatsApp dari peranti anda.
Setelah nombor tersedia, anda boleh menjalani proses pendaftaran WhatsApp yang baru.
Mengapa Akaun WhatsApp saya disekat atau diharamkan? Bagaimanakah cara untuk saya memulihkannya?