Pengurusan Tag
Pengurusan tag bagi kandungan perbualan adalah satu ciri penting dalam perkhidmatan CRM yang membantu mengatur, mengkategorikan, dan menganalisis aktiviti sokongan pelanggan.
Last updated
Was this helpful?
Pengurusan tag bagi kandungan perbualan adalah satu ciri penting dalam perkhidmatan CRM yang membantu mengatur, mengkategorikan, dan menganalisis aktiviti sokongan pelanggan.
Last updated
Was this helpful?
Mengatur kandungan perbualan: Pengurusan tag membantu mengatur kandungan perbualan dengan cara yang sistematik.
Mengkategorikan kandungan perbualan: Tag boleh digunakan untuk mengkategorikan kandungan perbualan ke dalam kumpulan yang berbeza berdasarkan sifat mereka, seperti permintaan jualan, tiket sokongan, penilaian produk, atau isu teknikal.
Laporan dan analisis: Pengurusan tag menyediakan pandangan berharga tentang aktiviti sokongan pelanggan.
Pemperibadian: tag boleh digunakan untuk memperibadikan pengalaman sokongan pelanggan dengan menangkap maklumat pelanggan yang relevan seperti keutamaan, sejarah pembelian, atau demografi.
Pelajari cara menggunakan pengurusan tag secara berkesan, pergi ke:
Anda boleh navigasi ke Setting > Tagging management untuk menguruskan senarai tag anda.
Bahagian pengurusan tag membolehkan anda untuk:
Cipta tag/kumpulan tag
Sunting tag/kumpulan tag
Padam tag/kumpulan tag